Sayang korang!!

Friday, March 25, 2011

warghhh!!

Selamat Menyambut Minggu Sibuk Sedunia !!!

Happy friday uolls! fuhh lega rasanya hari nie dah hari jumaat! lega skit esok dah boleh rehat2, minggu nie kan minggu yang paling teruk sepanjang aku praktikal kat sini..tao x tiap2 malam aku keje lebih masa!!!! haishh..mesti korang pelik kan kenapa sebelom nie aku rilax je tapi skrng dah jadi lain..haha! btw aku dah masuk team MPS iaitu team maintanance and develop 8 website Majlis Daerah Negeri Sembilan neh..so start drpd hari isnin lepas aku diajarlah buat keje2 nie..pandai lah sikit2,hehehe..

Tapi kan, korang tahu tak disebabkan aku keje selalu balik lambat dan tanda kuatnya aku keje..time aku dah kat umah, aku rasa terdengar lagi radio, dengar lagu apentah..sampai camtuh skali tao x!!! peka telinga aku neh, padahal kat umah tu semua dah tido, xdo nya sape2 nk pasang radio..lagi satu umah aku mane ada radio!!!! wakakkaka!! k lah korang aku nak sambung buat keje yang tak tahu bila siap neh..silap2 hari sabtu aku kena keje gak! haishh...bye2!!

No comments:

Jom tgk kisah lain plak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...