Sayang korang!!

Thursday, March 3, 2011

terok

Aku tahu aku telah banyak mempergunakan ko ,
Aku tahu aku banyak memainkan perasaan ko,
Aku tahu aku lalai menjaga ko,
Aku tahu aku bukan lah pasangan yang terbaik untuk ko,


Tetapi...


Kenapa mendadak berubah sebegini rupa?
Dari sudut hati, aku amat menyayangimu, 
Ko tahu tak aku sayang ko hah?
Ko tak sayang aku ke?
Aku tahu selepas nie ko akan lagi "worst"
Aku paham perasaan ko camna,
Segala derita dan sengsara yang kau tempuhi,
Tapi ! jangan berani ko mengalas beban ini sendirian,
kerana aku selalu ada untuk mu..
aku akan selalu menjaga mu..














Oh....................... Laptop ku!!!



wakakaka! btw nie bukan cerita chenta tetapi cerita antara aku dan se"ekor" laptop ! haha, dia nie dah nk separuh mati dah..LCD rosak cam hape ntah



hah camnie lah rope kerosakan dia..tapi aku punya laptop line dia dalam keadaan mendatar dari bawah..kalo dah camnie camna aku nk buat keje?? dah ler nk pakai lame lagi neh..even guna 6ixth sense rasanya x dapat nk tgk gak kan?? kalo sape2 yang mampu tuh ajaqq aku erkk?? haha..hampeh

Diari Bulu Kaki :: nk kena kmpul duit lagi..adoihyaiii, mane2 duit?? kan best kalo bole jadi halimunan, bole aku rompak kedai emas!! hahaha...

7 comments:

Just Me said...

aku turut besimpati kat ang weh....aku tlg nngis utk ang k

muH-d Azly said...

wani: ek eleh..mentang2 la laptop ang acer~ huh...xpa2 nanti aku beli apple! haha

Just Me said...

ala compaq powder ang pn k per hehehe bli la vios ke apa tah nm dia y mhl 2

muH-d Azly said...

hahaha..sengal! ang blnja la boleh?? aha

HAFIZAM said...

Salam.Dah repair ke laptop tu.Kalau nak tau masalah laptop ada info kat blog saya.http://wangsamajucomputerrepairservices.blogspot.com/2010/12/tips-memilih-brand-laptopjenis-laptop.html

muH-d Azly said...

hafizam: belom lagi.tgh survey harga, hah oke2, thanks!

HAFIZAM said...

Salam.Kalau ada lain tu besar kemungkinan LCD defect(tukar yang baru rm350+waranty 3 bulan siap pasang).Tapi try cuba resetting kabel(riben) connection antara LCD panel dengan motherboard.Kadang-kadang ada juga sebabtu.Ni contoh rujukkan masalah LCD http://wangsamajucomputerrepairservices.blogspot.com/2010/01/macamana-nak-tau-laptop-anda-lcd-rosak.html

Jom tgk kisah lain plak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...