Sayang korang!!

Monday, March 14, 2011

wadehell





1) eh ko nie menyebuk betul la, ape ko nak hah?
---> hehe


2) hah ko nk tahu ape? nie camnie nie camnie, hah ko nampak ke x?
---> hehe


3) makan tido makan tido je ko tahu kan?
---> hehe


4) hah ko x tahu ke bila datenya? tu la ntah ape yang ko buat selama nie kan ?
---> hehe


5) eh azli naik atas kejap , tolong pegi kedai belikan  _____  bole?
---> hehe


6) eh azli tolong susun dan kira semua benda2 nie boleh ?
---> hehe


7) hah skrng baru ko sibuk2 nak tanya2, sepanjang kat sini baru nak tanya..
---> hehe


8) ko buat je keje tu nanti aku bg ko "A"
---> hehe


9) Ape ko buat nie hah?? buat keje!
---> hehe


10) eh tolong angkat benda nie turun bawah !
---> hehe


Aku hanya mampu tersenyum  ~ Semua yang aku buat IKHLAS sampai 29/4 ~ Lepas tu tolong cari budak lain plak eh sambung keje2 aku neh bole? ~ Sekian Terima Kasih

3 comments:

Budak Giler Cadbury said...

hahahah yesss nina pon rasa apa yg awk rasa :)

Just Me said...

mcm cacat jerk aku tngk duk hehe hehe

muH-d Azly said...

nina : erk?? bagus la..sejiwa tol
wani: "hehe" tu ok lah tuk tenangkan jiwa

Jom tgk kisah lain plak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...