Sayang korang!!

Sunday, June 3, 2012

Kenangan Terindah.




Tanggal 1 Jun 2012, 0930 PM. Majlis Perpisahan atau "farewell" kami  telah diadakan setelah 3 tahun mengharungi saat gentir, sempit dan suka dan duka bersama.




.
.
.
.
.
.
.
.



Tiba - tiba Majlis ni bertukar apabila satu balang tepung dibaling ke kepala aku. 


iaitu Birthday aku dan nurul *walaupun bday aku lambat lagi tetapi kerana tak dapat sambut pada 29/8 ni tapi mereka buat jugak!* 






Kad ucapan dari mereka ;')




Kali pertama birthday aku disambut seperti ni. Sukar untuk diceritakan dengan kata - kata. ;') 

.
.
.
.
.
.
.
.

2 Jun, Mami buat video 'kami' iaitu video gambar yang mengisahkan dari permulaan perkenalan kami hingga sekarang yang berlatar belakangkan lagu Peterpan - Semua Tentang Kita  ;')



Pada Jam 0155 Pagi dapat mesej dari faiz. *blur*

.
.
.
.
.
.
.


Lantas air mata aku mengalir *terharu*



Kad Ucapan dari faiz 



"Ya Allah, aku bersyukur kepadaMu kerana dikurniakan sahabat yang baik ini. Engkau jagalah mereka disaat kami tidak bersama, permudahkan segala urusan mereka, tabahkan hati mereka disaat gentir, berilah mereka petunjuk disaat sempit dan limpahkanlah mereka dengan kurniaanMu Ya Allah, Sesungguhnya mereka sahabat yang aku sangat sayangi Ya Allah "


 -AMIN















Akhir Kata

.
.
.
.
.
.
.
.
.




"Kenangan kita akan tetap tersemat dijiwa"




p / s : Untuk lagi menyentuh hati sila mainkan lagu Peterpan - Semua Tentang Kita semasa baca post ni . ^___^


4 comments:

Aezriani Abu Bakar said...

hg buat aku nanges dr smlm..gnti blk ayaq mata aku!!!!

muH-d Azly said...

hehe. tape aku pon nangis, kira fair la tu. kan?

Aezriani Abu Bakar said...

unfair! hoh

Just Me said...

aku bru bca weh.. sedih.... rndu sngt2..

Jom tgk kisah lain plak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...