Sayang korang!!

Monday, February 28, 2011

mengimbau kenangan lalu

Moning guys! hari nie hari isnin so bermakna hari yang paling membuatkan orang malas!! haha..aku suka hari jumaat!! aku tahu korang pon suka kan? lepas tu bole cuti..so hari nie aku nk citer pasal ape heh? ok eh aku try la merepek pagi2 neh..


First, minggu lepas pak cik driver buatkan aku megi! mesti pada pandangan korang buat megi pon nk kecoh kan?? haa xde la..aku teringat plak kenangan dulu, time ayah aku "bg makan" kat aku..tengahari tuh aku duk rilax2 cam malas nk kuar pegi lunch..pak cik driver pon bising2 ckp nk makan megi, aku pon ape lagi menyampuk suruh dia pegi beli skali..balik2 aku ingtkan dia beli "Maggie Cup" ropenya maggie bungkus cam biasa tuh..so aku pelik kenapa plak dia pegi beli maggie camnie? camna aku makan..pak cik tu pon ckp " eh xpa biar abg buat **perasan lah tu muda lagi, abg2 lak..haha! " so aku pon cam rasa bersalah gak, susahkan dia jek kan? tapi biarlah dia yang nk buatkan bkn aku suruh kan?? so makan la meggi sampai separuh kenyang, meggi bukan kenyang sgt pon nanti lapaq balik! haha..so dari situ aku rasa cam sedeh2 skit ada la..cam dulu2 plak apa yang aku nk makan semua org sedia kan..T~T


terima kasih pakcik saya amat2 terharu t~t

 Konklusinya :: udah2 aku xnak membanjirkan air mata korang, nak2 wani tuh! bukan bole dengar citer sedeh2 nie..kang banjir taiping tuh! hahaha!!


Second, Semalam aku ikot akak aku pegi kenduri..pagi2 dah sampai msj,act tu bukan PG dah kul 1130 dah..biasa lah org muda mmg camnie..hahah!! 


"azli, u dah bangun belom? akak nak ajak pegi kenduri nie..budak2 nie x ckup "penjaga" lah..nanti siap lah yerp" dengan lajunya aku bangun mandi2 then siap! **act aku x suka sgt pegi2 kenduri nie, x tahu lah napa..haha


so terkontang-kanting lah aku jalan ngan budak2 tu cam org ada isteri..waahhah! sbb abg aku keje siang..so x dapat lah nk ikot..lepas je pegi kenduri dia singgah kedai baju..kedai "Dress House" dekat2 area umah aku gak, bapak baju situ murah n ada taste!! wahahaha..selama nie x penah pon aku nk singgah even aku slalu makan kat kedai sebelahnya..so sampai2 je dia ckp "eh azli u amik la baju apa u suka, i blanja "


aku tergaman,terharu,terkejut,tershock,tersenggeh2, mmg semua terr lah!! hahaha..aku pon pegi lah pilih2 baju buat cam kedai sendiri..kekwat sane sini,masuk kluar fitting room! ahahah..at last dapat gak aku baju baru! yeay2!!




trimassss!!!


Konklusinya :: kadang2 akak ipaq aku nie baek gak..tapi ikot mood la kot! hehe..anyway thanks!



Third, hah yang nie citer pasal terkilan sket..jam aku rosak dah, kulit2 tepinya dah tercabut..satu2nya jam yang aku sayang! hampeh tol la kawan aku neh..ari tuh aku pegi karok ngan dia, then tetiba dia cabut jam kat tangan aku then dia pakai..aku time tu biar jela sbb tengah feeling2 nyayi! adoihh..last2 time sampai umah baru teringat

waaa jam aku kat dia!!!

dalam otak aku neh ckp "xpe lah esok aku amik, bukan susah sgt nk jmpa dia" so xde la aku risau sgt..tapi kan sejak pada hari tuh mmg aku dah x jmpa ngan dia sampai lah semalam aku pegi umah dia..pelik tol larh, tapi perasaan terkilan disini bahawa aku dah x bole nk pakai jam tu lagi..hanya boleh buat pameran kat meja aku tuh! huh hampehh!!!


Konklusinya :: dapat elaun bulan nie kena cari jam baru lah nampak nya..ish3






Note betis >> hah tu je aktiviti minggu yang sempat aku luahkan! sampai berjumpa lagi! **dah macam rancangan tv lak..papai! jaga diri semua

No comments:

Jom tgk kisah lain plak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...