Sayang korang!!

Wednesday, February 2, 2011

suka duka





TIDAK KU SANGKA ^^



entry kali nie aku rasa cam pelik skit, mood tulis pon cam betol x betol jek..mula2 aku rasa cam serabut gila tapi last perasaan nie jadi lain plak..bercampur baur sudah, ish3..nak tahu kenapa?? meh dengar citer aku neh..


Mula2 ::

tadi aku pegi maybank nak tunaikan cheque, so aku pegi lah amik no n beratur pjg2..dalam satu jam gak aku duk tunggu kat situ sampailah giliran aku..then pegi dengan yakinnya kat kaunter tu..then akak tu tetibe ckp

akak : adik cheque nie x boleh tunaikan sebab nie "deposite cheque"
aku : erk??? hmm......(hah ape benda tuh..siesly sbelom nie aku x penah pakai cheque neh =.=")
akak: adek kena masukkan dalam bank, pegi kat machine cheque deposit kat bawah..tulis nama n no akaun kat blakang..
aku : sorry kak saya xda akaun maybank..(susah hati dah neh)
akak : ouh kalo camtu adek pegi bank selain maybank n masukkan dalam bank tu..
aku : yang saya ada bank rakyat,bank islam n bsn..camna tu kak??
akak: kalo camtu adek kena pegi amik no kat situ n bank in melalui manual lah..
aku : hmmm..yelah kak, terima kasih..

hah hampeh x?? aku rasa cam sengal jek, duk bratur kat situ lama2, last2 x dapat..so aku pon fikir lah nk pegi bank mana n bila nk pegi nya?? sbb aku nk pakai duit tu hari nie nak buat blanja balik kg malam neh..haishhh, kalo nk g bank lain mestilah kena ada no akaun tu..aku ada la save dalam contact dalam hp satu lagi tapi hp tu xda bateri dah mati..waaaaaaaaaaaa :'( , n aku tanya plak mami kalo guna bsn kena bawak buku bank gak kan?? buku bank tu aku x tahu letak mane dah...poning den tao!! last2 terpaksa gak la aku kluarkan duit dari saving..ish3


Lepas tuh ::

jam dah menunjukkan kul 130 so aku kluar la pegi makan..sebelom tu aku muhasabah diri jap memikirkan hari malang neh =.=", aku pegi lah makan kat kedai blakang ofis aku neh.. lepas jek makan aku rilax2 jap sambil tgk kearah jalan depan neh..aku nampak something berterbangan, mula2 aku buat bodo jek la..rilax2 lagi, then tgk dia terbang lagi..dalam hati aku (hah kertas tu, warna merah, nie mesti....hmmmm) aku rilax lagi sambil tgk kertas terbang2 sampai kat kete, mmg x syak lagi itu DUIT! hahah...aku pon pegi lah buat2 melencong kat kete tu walhal aku nk amik duit tu..tgk kat kedai tu ada apa, buat2 tgk ~ lalalalalallaa...cakkk hilang duit tu aku amik! hahaha...




Syhhhhhhh senyap2 erkk



"bukan ape kalo aku x amik nanti orang lain amik, bek aku amik jek la kan...hahah! or apa pandangan korang??"



kalo lah byk camnie kan best!!! hahaha

2 comments:

Aizat Hamdan said...

haha.. pencuri ek ? x baik..kenapa x bagi pengemis ka..elok la jugak.. issh.. azly, ni ada hikmah yg terselindung :) sabar k ngeh3

muH-d Azly said...

afeq : bkn pencuri lah..duit dah cam jatuh dari langit so bek kita amik ja! ahhaha...tao xpe

Jom tgk kisah lain plak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...