Sayang korang!!

Wednesday, January 26, 2011

i'm lovin't



salam semua kepada para2 kipas susah mati!! hahaha..hari nie aku nk cerita skit tentang "Apa yang aku suka!"


********** McDonald's**********



im lovin't it!! aku percaya ramai para2 blogger2 sgt addict kpd fast food nie yerr~ so same with me..gila kalo sebulan x makan rasa cam pelik je mulut aku neh, dulu kalo pegi MacD biasa aku order "nak BIG MAC satu!" hahaha,



sebab dia besar punya! tapi kan sejak aku makan kat BURGER KING aku jadi x suka kat big mac nie (im so so sorry big mac! haha) sbb dia originaly beef yerr..sejak aku rasa burger king beef aku rasa cam nk muntah je sbb rasa dia terlalu "asli !!" wakakka!


katakan TIDAK yer!! wekk


so sekarang kalau aku singgah macD aku oder chicken mcdeluxe je, even simple tapi sedap n mengeyangkan tao!!

kalo tambah spicy sauce lagi power wooo!


then skrng nie dah datang musim perayaan cina so ada lah PROSPERITY, tapi siesly aku x suka!! hahaa...ntah cam x bole pegi jaaa, kalo silap kena restoren sos black pepper jadi pahit! so aku suka order twister fries jee, sedap!

twist2!! ^^


aku kan x suka prosperity so aku rasa GCB memang terbaek!! mmg sedap gila..with chicken grill tuh, perhhh sodap! sangap nk makan balik! bila lah kluar balik neh hah??


aku suka!!



*************chocolate*************




yang kedua nie kalo x dapat ngan ko aku makan ok! hahaha, tapi xde la selalu mkn nanti overweight plak, susah !!! so kalo chocolate aku suka yang ada hazelnut, best2!! so kalo sape2 nk bg gift kat aku bg chocolate byk2 keh! bt cam jambakkan bunga tu!! wakkaka!

camnie ok gak! 1 hari makan overweight terus! haha


disebabkan aku suka sgt ngan chocolate neh so aku suka buat chocoberry! sedap tao ! i make it myself, hari tu kebetulan faiz bawak balik fresh strawberry dari cameron highlands ~

naseb baik sempat aku snap pic nie ari tuh! ^^, skali ngap krup2 bunyinya! **just imagine



nie kek plak! chocolate cheesecake! yummies!


nutella! dalam nie ada biji2 hazelnut, kalo sapu je kat roti x gerak dari krusi tu, duk diam ja melantak! ahha



**********100 plus********



biasa kalau orang demam je ingat nak beli air nie kan?? haha! aku tidak, kalo p mane2 aku lebih suka 100 plus or other isotonic drink, bukan apa satu disebabkan memberikan kita tenaga yer n satu lagi air nie kurang manis, aku kurang suka air manis2 nanti kena kencing manis! gagagaga..



skrng dah banyak jenis air neh tao!


lagi ape yerk?? aku lupa dah ape yang aku suka makan! ahha, so pape pon makan tu bole tapi jangan amik berlebihan tao! ;)

3 comments:

Cik SCC said...

wahhh...
dia kuat makan la !!!

sy suka COKELAT!!
blanje satu boleh?
hihihi

muH-d Azly said...

sicomot : haha! tao xpa.."aset" dah makin menaik neh, saham pon turun..wakkaka!! oke2 nanti saya blanja, tapi kamu kena blanja saya gak!! haha, fair keh ;p

zuera said...

hohohoh.. i like it..hik3x....
:P
slm pknln..

Jom tgk kisah lain plak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...