Sayang korang!!

Monday, February 21, 2011

rindu

Malas Malas Malas Malasssssssssss!!! hah tu la perasaan aku skrng nie, x tahu kenapa cam x berdaya je nak buat keje..nak pegang tikuih nie pon x larat! ahha..maybe x makan lagi kot kan? btw kat pale aku neh tgh fkirkan someone..rindu plak dia! haha


adakah dia da sihat?
adakah dia belom bangun tido lagi ?
kenapa dia x msj aku?
dia sebok sgt ke?
bila aku bole jmpa dia lagi erk???

wahhh rindu dia! eh korang jgn pk bukan2 erkk..dia just kawan baek aku jaaa, tapi tu lah..heheh,hah kita tinggalkan citer tu keh, yang aku riso neh nanti aku balik ada barang aku hilang ke hah?? **anak buah aku buat hal lagi, dia dapat kunci spare bilik aku, konpem dia bukak! huhh..hampeh tol larhh, nk duk kat umah pon xde privasi tao x! dah ler x dengar ckp..anak buah apa lah camtu! hishhhhhhhhhhh! hopefully xde apa yang berlaku..^^

No comments:

Jom tgk kisah lain plak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...