Sayang korang!!

Tuesday, February 22, 2011

lumrah






Kawan, Sahabat & Teman?
ada apa dengan semua tu?
aku tahu korang pun byk kawan kan?
kawan umpama air dan diri sendiri ibaratkan pokok
jika tidak disiram dia akan layu, suram, dan x bermaya
setuju???!

aku bersyukur skrng krn dapat banyak kawan yang memahami aku..
terima kasih semua..tanpa korang aku tidak tahu camna,
Especially for my besties Paez,Wani & Mami! rindu korang sgt tao!

Tetapi masalahnya disini..kita mmg banyak berkawan kan?
aku nk tanya korang..boleh ke korang keep in touch ngan semua orang?
itulah yang kadang2 bermain difikiran aku..

" eh buat apa? sombong da skrng "
" sibuk sgt ke sampai msj bole x? "'

tu lah soalannya yang slalu dikemukakan..adakah aku camtu?
ntah la..even ramai kawan tapi tetap gak kita susah nk
keep in touch dengan semua org kan? kalo bole mmg korang gempak!
but kalo yang memahami tu ok lah coz dia paham keadaan kita camna kan?
pape pon aku nak mintak maaf kat korang kalo x msj or tegur2 tru FB or Twitter ok?!


Friends Forever keh?! ^^

6 comments:

Just Me said...

aku sokong ang!!! x smestinya kta leh contect ngn smua org... x smestinya bla x contect kwn2 kta 2 mknanya kta nih sombong @ lpa dri, lpa daratan mahupon hilang ingatan... jauh d mata dkat d ati...2 y dpa x pnh nk phm..

muH-d Azly said...

tahu xpeh..nampaknya ang pon paham! tapi tu lah..kadang2 depa x paham..suka duka dlm perhbgn camnie lah

Anonymous said...

yeahh..that's rite .. i pon pnh dpt msj sebegitu.. kadang2 kite bz but the same thing happend.. xley wat pe larhh..
hehe..the real situation cmneyh sebenarnye..time kite bz..ade jek yg nk msj kite la..nk kol kite la..mmg kite x lyn la kan..tp time kite free..xdek plak nk msj or kol..grrr

muH-d Azly said...

dylah: tahu xpe u..i skrng kan tension skit lah..kita nk buat baek kat org tu tapi lain plak jadinya..sob3

Aezriani Abu Bakar said...

hah,,ni la yg aku nk katakn pd ang msa awl2 dlu..skrg ampa phm pun..hehehe

muH-d Azly said...

ummu : heh?? yolah tuh erk...paham sudah

Jom tgk kisah lain plak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...