Sayang korang!!

Thursday, December 30, 2010

Chaiyok lah! ^^

Hari nie x brapa bosan kerana masa berlalu begitu saja. Aku dapat kerja baru! aku di kehendaki buat banner dalam 2 bahasa iaitu Bahasa Melayu dan English dan perlu siapkan untuk 8 daerah dalam Negeri Sembilan neh! Aku suka sbb xda la bosan hari2 aku buat design, lama2 ketandusan idea~ Fuhh


Ni lah proposal yang aku dapat! hah ape lagi jom kita buat!


Kat bawah nie aku nk tunjuk la sket Step2 nk buat banner nie ::

1) Pilih gambar berdasarkan kesesuaian ayat.

so aku pilih lah gambar Kemenangan Skuad Harimau kita malam tadi! Malaysia Memang Boleh! saya bangga menjadi rakyat Malaysia! aha! <3


2) Kecilkan gambar mengikut saiz banner, ex: 648x148.


3) Masukkan text (Perhatian : perlu membuat perbandingan kontra warna background dan text supaya text tidak tengelam.


4) Then siap!! haha…**Sorry step yg paling simple

dua version yerr! ^^


Tapi yang aku x sedey T~T, sob3~~ ESOK AKU X CUTI!!! uwarghh!! sebab company ni akan masukkan cuti umum esok dalam cuti tahunan..haishh, esok terpaksa la pegi gak. baru ja niat nk Qada’ tido! hahhaha..k lah dah kul 530 lebeh nie! Chow!

1 comment:

pikah said...

hahaha...td tgk kt tb...kalo keje esok leh mntak elaun lebh....tol ke???hehehe...
cube try..^_^
saya pun turut bersimpati dgn anda...cayok2!!..:)

Jom tgk kisah lain plak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...