Sayang korang!!

Wednesday, December 29, 2010

29 NO KERAMAT!

hah pejam celik, pegi keje balik keje tutt2 hari nie 29 DISEMBER dah 1 bulan aku praktikal kat sini..hal kat tempat ofis satu hal, dengan aku ketandusan idea nk buat apa..Tapi yang aku STRESS dengan keadaan kat rumah..x tahu lah nasib apa yang melanda nie, BARU JA SEBULAN AKU DUK SINI DAH JADI CAMNIE..LAGI 4 BULAN CAMNA?? warghh! bole GILA aku dibuatnya!

Sebelom aku masuk praktikal kat sini, akak sulung aku ada suruh cari rumah sewa kat area2 seremban nie..bukan dia x kasi stay umah abg aku, but dia tahu camna perangai akak ipar aku neh camna..dia siap ckp nanti “try la nanti cari rumah sewa” aku pon ckp ok ok ja..sbb aku tahu abg aku xkan bg stay umah sewa sbb rumah dia kan ada..then nanti byk kos nk keluarkan dan yang paling penting dia nk perhati setiap “TINGKAH LAKU DAN HIDUP AKU”..Time tu aku ok ja, sebab xda apa masalah mula2..then lepas satu2 barang aku hilang, tapi aku diam ja..xnak la disebabkan barang yg remeh temeh tu aku bising2, so aku diam ja..tapi kalo da beli baru then hilang balik mmg takkkk la! ingtkan beli pakai daun ke hah?? kalo daun tiap2 hari time aku nk balik umah pegi kutip daun dulu..malah bukan tu je, aku belikan banyak barang2 then bg anak buah main! sukerr?? haishh

2 comments:

NurLailatul said...

owh,sudah sebulan rupenyer kita buang masa kat sini..

muH-d Azly said...

bkn buang masa tapi buang taik da! dah membukit kat sini hah~~ haha

Jom tgk kisah lain plak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...