Sayang korang!!

Tuesday, April 26, 2011

bosan

BOSAN !!!!


Hey guys!  dah lama aku x hapdate blog nie yerp! bukan apa malas yang amat, hari je ada hati nak hapdate sbb aku B.O.S.A.N!!! hahaha..tu lah bila takde keje bosan lak kan, tapi time ada keje aku malas lak nak buat..tapi conlusionnya disini aku nak keje! hahaha.

PEJAM celik pejam celik lagi 3 hari lagi aku kat instrak, perasaan memang rasa lega tapi aku rasa akan kat ofis neh..lepas nie dah xde cerita "tension kat opis" daaa, cuma tension ngan task,assignment,test n bla bla..hidup aku kembali normal sebagai seorang pelajar! hehe..tapi pape pon sepanjang praktikal nie memberikan aku seribu pengalaman..pengalaman itulah mendewasakan kita, pemikiran kita akan berubah mengikut perkembangan masa..sesuai mengikut arus pembangunan, wahhh ayat x bole blah! wakkaka!!

Ok, Apa plan aku lepas nie?? yela cuti 2 bulan..hmmm,ok!

:: Jumaat malam gerak balik kg ! jmpe family (kutip duit)
:: Lepak ngan kawan2 yang bangang tu! 
:: Makan Durian sampai pitammmmm! (maklum la ada org nak blanja, kena demand skit..mintak utk tapau skali!)
:: Balik kg dalam seminggu then datang seremban balik CARI KOJE! yela cari duit poket sikit
:: Nak beli Baju,Seluar,Kasut baru! hehe

Tu lah kehidupan, selagi tidak dapat apa yang dihajati kita mesti USAHA!! USAHA!! USAHA!! hehe, tapi pape pon yang penting " I MISS MY BUDDIES! "  Mami,Paez,Wani,Nurul n Dila dan jugak kawan2 yang lain! hehe, k lah aku nak blah dulu..nanti bos aku nampak plak aku hapdate2 nie, **kelajuan taip tahap dewa neh**


" praktikal memberikan aku seribu pengalaman..pengalaman itulah yang mendewasakan kita "

No comments:

Jom tgk kisah lain plak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...