Sayang korang!!

Friday, January 7, 2011

filem terbaik!



hari nie aku nk cerita sikit pasal Movie neh, sebelom nie dah keluar part 1 then skrng keluar lagi! haha, mmg seram gila walaupun cerita dia simple..satu je yang aku suka tentang cerita nie ialah cara mesej disampaikan dan cara cerita ini diceritakan..haha! mesti korang pening bace ayat aku neh kan?? wakakka!! bagi sapa yang dah tengok tu mesti tahu la..kan3??? 6 January 2010 iaitu semalam movie nie baru je release!



PARANORMAL ACTIVITY 2



Sinopsis :

ketika tidur pasangan muda ini menjadi semakin terganggu oleh kehadiran syaitan. Pengarah Tod "Kip" Williams yang baru dalam bidang seram ini , setelah mengarahkan " The Door in the Floor " . Dalam filem ini, Saudara Katie memasang sistem pengawasan keselamatan di rumah mereka, selepas mengalami apa yang mereka yakin akan pencerobohan oleh perosak(demon), hanya untuk mendapatkan bukti daripada rakaman tersebut mendapati kehadiran paranormal (dan Katie sendiri) bertanggungjawab untuk kerosakannya. Ahli ghaib yakin bahawa ianya berkaitan dengan hantu mengikut kejadian yang menganggu keluarga Katie, ketika ia rancak menghantui mereka semua dan berusaha untuk mengambil bayinya anak saudara Hunter.


Classification: PG13
Genre: Thriller / Horror
General Release Date: 06 Jan 2011
Running Time: 1 Hour 31 Minutes
Distributor: United International Pictures
Cast: Katie Featherston
Director: Tod "Kip" Williams











Ape lagi jom la kita terjah wayang2 terdekat! jom! mintak2 aku dapat tengok lah weekend nie..sapa nak blanja cepat angkat ketiak?! aha!


WARNING : Pastikan anda menonton tengah2 malam! baru gempak!! wakakka!!


4 comments:

NurLailatul said...

takot tengok citer hantu!!=))

as@lala said...

wah~~cm best je~~
ko ceti cm dah tgk je haha...
jom aq belnje =P

muH-d Azly said...

laila:jom lah **walhal aku pon takot! hahaha

lala: well~ tgk kaki ah..jom! weekend nie aku pegi kat ko! x blanja siap!

Anonymous said...

haha~~
ok set~~~

Jom tgk kisah lain plak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...