Sayang korang!!

Thursday, July 15, 2010

Forgive me,I had to let you go!

sesungguhnya aku amat SAYANG dia!
sesungguhnya aku amat RINDU dia!
sesungguhnya aku amat PERHATIAN padanya!

namun..

semuanya telah berubah..
tiada lagi kata2 indah,
tiada lagi kasih sayang,
tiada lagi tempatku menagih kasih,

dan itu..

"aku tahu dan aku terima seadanya takdir, yg kita tidak dijodohkan bersama.."


ingatlah ketika kita belajar bersama,
ingatlah ketika kita berkongsi cerita bersama2,
"tika duka dan gembira"
itulah saat paling indah bagi kita,

"maafkan aku syg....!"

aku terpaksa melepaskan mu,
agar hidupmu lebih bahgia,
agar kamu tidak tersiksa dengan keadaan ini,
aku harap kamu memahami keadaan ku,

i'm sorry~~~

No comments:

Jom tgk kisah lain plak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...