Sayang korang!!

Friday, May 21, 2010

yeay2 bahgia betol hdop!

eh2 camnie plak an, wakakka!

aq rase cam hepi sgt..nak tahu kenape?? haha..dah balik kg!! weee..coz aq dah lame x balik kg..dlm 5 bulan gak r, start mula aq masok semester ke-2 bln 1 hari tu..mmg best!! tambah plak aq nk hilangkan smua tension stdy neh! FORMAT OTAK aq neh tuk sem depan lak..tapi sayangnye cuti kejap je,x smpai sbulan..nanti bulan 6 da kena masok,huhu.. pape pon aq nk luangkan mase yg ade neh dengan sepuasnye!!! lepak2 ngan kwn2, pusing2 bandar, lepak kat pantai! waa best2!!..huhh, tapi yg x bestnye kat umah aq neh dah xde gelak tawe kanak2..akak aq yg ke-3 tu an dah pindah, so kalau meriah pon nanti la kot time cuti skolah, adek badek aq yg lain balik ke umah nie, kalo time tuh, aq jenis pelik plak..kalo dah meriah sgt ngan budak2 aq rase cam x best! ntah, time org xde aq sebok nak ade budak2, kalo dah ade..lain plak aq,hmmm..maybe ramai sgt kot anak buah aq neh!! hahak!

2 comments:

As_Lala_Cla said...

huhuk~~heppY bnget kmu ek~~
hope u have a nice day~~
ngeee~~=P

muH-d Azly said...

hahak!! thanks lala~~ ;D
kamoo gak yer~

Jom tgk kisah lain plak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...