Sayang korang!!

Thursday, November 24, 2011

Jom kita bercuti! yeay


Assalamualaikum wbt...

Selamat Pagi semua!! korang dah breakfast? okay bagus! 

Hari ni aku nak cerita serba sedikit tentang apa yang berlaku dua tiga hari. Semester 5 sudah melabuhkan tirai dan SELAMAT DATANG CUTI SEMESTER! yeay! Habis sudah jangka hayat semester ni, tunggu semester depan pulak.. Woahh! nanti dah masuk semester 6! Gila lah, mesti lagi pening dari semester 5..Cukup2 lah rasa terseksa semasa semester 5 ni. Hmm tidak mengapa sabar jela. aku kena kuat! kengkawan aku kan ada. boleh tempuhi bersama. kan? Okay lah kat bawah ni cerita aku :


korang ingat pakai PC tak gempak? *ayat cover* bhahaha!



1 :: Laptop Oh Laptop!

Aku sudah mintak idea dan pandangan orang ramai dan aku buat keputusan tak nak repair laptop aku tuh sebab kalau baiki pun nanti dia akan jadi balik. Huhh kesian kat kau lappy! *Jasamu Dikenang!* dan aku buat pilihan nak beli PC (Personal Computer) Mesti korang pelik kan? yela pc ni memang susah nak bawak kemana tapi kalau aku abaikan pasal boleh bawa ke mana-mana aku tekankan tentang kepuasan dan ketahanan itu sendiri. PC ni memang tahan, kalau beli yang low spect pon nanti boleh upgrade, ye dak? kalau laptop tak boleh upgrade mana. cuba boleh tambah Harddisk dengan Ram jela. kan? Aku sekarang ni cuma nak cari CPU, Monitor dah ada kawan aku nak bagi *baik sungguh dia, Waaahhh!* Kalau korang tahu kat mana2 ada jual CPU yang murah bagitahu la eh?


2 :: Berkelah di Taman Polo

Ini terjadi pada hari selasa lepas, mula2 aku suruh mami masak je sebab aku malas nak masak. aku nak bagi la barang basah yang ada dalam peti dan nanti dah siap masak makan kat rumah. Tapi lain pulak yang jadi, dorang ni boleh pulak berkelah bagai! dalam fikiran aku memang tak da langsung terlintas nak berkelah, yela kan esok paper last. mana satu hape aku tak study lagi. wakaka! Last2 berjaya gak, dorang sanggup berjalan kaki dari rumah sewa dan pegi padang polo. jaraknya dalam 3 kilometer macam tu tapi dorang ni gegeh!! hahah cayalah! Menunya Sup Ayam, Sayur Campur ( Mami masak ), Sambal ikan bilis (Nurul yang masak) dan Nasi (wani yang masak *nasi ang memang paling sedap!*) Jom tengok gamba gedik dorang ni. wakkaka!




aksi gedik2 mereka. Mesti lepas ni aku rindu!


Okay lah sampai disini sahaja entry kali ni. aku dah siap2 nak tinggalkan ipoh ni. Jaga diri baik2 yer kengkawan, jumpa semester depan! Papai!

4 comments:

Unknown said...

terbaikk~ tengs taw sbb bg aku join sama.. ^^

Aezriani Abu Bakar said...

awat ayt las mcm nk sedih je =.='

muH-d Azly said...

Cik nurul : haha okay je. kita semua kan kawan! Teheee!

Mami : hahaha nak balik memang camni. feeling aku rasa lain sikit *tacing* .. kah3

Just Me said...

bla duk jauh jgn rndu2 kat nasik aku plak tau hehe

Jom tgk kisah lain plak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...