Sayang korang!!

Wednesday, June 8, 2011

Got it!


X - Men First Class



Alahai walaupun tak dapat nak tengok citer nie kat wayang tapi akhirnya dapat gak aku tengok kat umah..download sudah, even gambar copy wayang tapi bole lah hodoh2 layan kan? Jimat duit aku..haha,

Berdasarkan pemerhatian aku tengok citer nie berkisahkan sejarah x-men, macam mana mr.x dapat kumpul ramai2 mutan dan juga bagaimana magneto boleh memihak pihak lain..so dari citer x-men first class nie banyak berkisarkan tentang asal usul x-men..hahahha!! pandai je aku buat andaian kan?? ahhaha..niway korang pegi la tengok, tak rugi pon! believe it! haha

ok kat sini aku ada sediakan link untuk korang yang rasa2 malas nak tengok kat wayang ;)

>>>>> Part 1
>>>>> Part 2
>>>>> Part 3


Enjoy keh! ^__^

No comments:

Jom tgk kisah lain plak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...