Sayang korang!!

Tuesday, November 30, 2010

My first day of tottt!

oh tidakk!! kan best kalo ada alat yang boleh berhentikan masa kan, aku nk lepak2 dulu then baru keje! tu lah perasaan aku semalam, nervous x habis2 tapi aku try to cool..rilax2, tutt2 sebelom aku pegi keje aku buat la last checked takot2 ada dokumen tertinggal, tengok2 buku Laporan Harian aku hilang!


waaa mampos aku!


mana dia pegi hah?? warghh! aku cam nak nanges je, nie mesti anak buah aku punye keje, memang sakit hati!! aku lupa nk lock dalam almari ari tuh sebab nk cepat, aku letak kat atas almari je. Nasib bek keesokkan harinya jumpa balik, anak buah aku sembunyikan kat dalam almari bilik sebelah..dia neh kalo bab2 mencuri teror, nakal betoi! abg aku ada cerita yang penah kena panggil ngan cikgu kerana anak dia tuh curi satu beg marker pen, hahahha..kalo ko tengok satu umah penuh dengan artifak dan seni kat dinding umah tuh..itulah budak2 kan? eh2 kita tinggalkan citer pasal tuh.. now lets begin of da story okeh!

pagi bangun awal kul 630, awal ker?? hahah, tapi sies mmg ngantok gila time tu..aku gosok baju, kemas beg n sarapan! siap2 dalam pkul 8:15 then terus aku chow! perjalanan aku amik masa dalam 25minit gak, tapi agak bahaya kerana guna highway, pagi2 banyak gila lori besaq2 sampai aku nk belok pun susah, haishhh..

sampai jek~ tggu kat pejabat bawah(company nie 2 tingkat) sbb penyelia x sampai lagi, then dah sampai tuh aku tunggu kat bawah sebab pejabat kat atas x bukak lagi..tutt2 sampai lah penyelia tu, aku ingtkan dia nie garang almaklum lah penyelia kan..tengok2 sempoi je, dia ngan pekerja lain ckp "ko" "aku" je..interview pun cam rilax2 je. tiba aku naik je tingkat atas dia suruh aku lepak2, dia sediakan tempat untuk aku. ada pc tapi haram x boleh nk install wifi adapter, so aku cam org bodoh la msj sana diri sampai lah pkul 530 petang! mmg penat n mengantokkan keje nie kan?? baru lah aku rasa camna org lain2 keje, bkn best sgt pon! waaa aku nk masuk poli balik! blaja lagi best!

No comments:

Jom tgk kisah lain plak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...