Sayang korang!!

Wednesday, February 24, 2010

BetoL ke? ++ Perasan

huhu, aq baru teringat satu pandangan daripada seseorg neh..
(kejadian nie berlaku pada tahun 2008 lepas spm)
dy budak kampung aq,gurl2! da lame aq kwn dy..kami da mcm adik beradik,
satu hari an,aku balik ler kg(dari batu pahat)
*aku stay sane hari tuh dlam 3 tahun,lepas spm lepak kg sampai ler dpt twran blaja
so siang tuh aq p la kedai dy(mak dy punye kedai)
biase ler kalo aku p nak buat ape lagi!mesti borong jajan! Ngee
pastu jumpe la dy,tanya khabar n bual2..
tetiba je bila aku nak balikdy pun ckp...(sory yek kalo x pham,nie loghat ganu!)


dy:eh azli muke mung lain ork lening?!
aku:nape?!
dy:muka mung mcm budak dlm tv.
aku:sape2 weh?!
dy:mu tgok dok citer idola kecil 2 kat tv9 tu?
aku:xpon, rmah aku kat batu pahat mane dapat signal tv9.
dy:oo, mcm arill! betul aku kabo!

aku: o_0",yeke?! xpe la t aku tgok..
(dengan bangganya aku jlan balik kerumah smbil hidung aq neh kembang2 skit)

so aq tengok la rancangan tv tuh hujung minggu tuh,hari sbtu!
tgok2 jek mmg budak tuh cute..*tapi aq x tahu same x ngan aq!
hehe..lepas hari tuh! aq salu tgok budak tuh buat show!
mmg smart giler r, ++ngan style pkaian dy!
ayoo!!! aku suke!!=))



same ke?! ~no Komen, lAlalalala~~

haha...!!! =))
aq x sangke ade gak orang ckp aq cam tuh..
wlaupun mula2 aq x kisah pun coz aq x tahu ape yang dia ckp..hahak!
thanks!!!

1 comment:

Just Me said...

x sma lnsg loooo... azzam lg comey dr arill!!!

Jom tgk kisah lain plak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...